Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Roel Vink - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Roel Vink - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Roel Vink

Blijf op de hoogte en volg Roel

26 Oktober 2010 | Nederland, Maastricht

Hey allemaal,

Het gaat dan toch echt gebeuren. Zondag 31 oktober vertrek ik richting Amerika, Davis, California! Mijn kamer is leeg, mijn koffer gepakt en mijn hoofd zit vol met "dingen" die ik nog moet doen en regelen. Maar voordat ik vertrek staan er nog wat belangrijke zaken op het programma. Donderdag ga ik mijn onderzoeksproject verdedigen en vrijdag is het afscheidsfeestje in Maastricht!

Daarna zal ik zondag vertrekken vanaf Brussel waarna ik die avond land in San Francisco. Daar breng ik een nachtje door en vertrek de volgende dag naar Davis, waar ik koortsachtig op zoek ga naar een woonruimte. Mijn volgende berichtje zal komen wanneer ik daar eenmaal gesettled ben.

Zaterdag en zondag heb ik al afscheid genomen van mijn familie en vrienden van thuis, en ik kan nu al vertellen dat ik jullie heel erg ga missen!

Voor de anderen, tot vrijdag!

groetjes Roel

  • 26 Oktober 2010 - 17:46

    Wouter:

    have a good one roel :)

    ik hou het bij!

  • 26 Oktober 2010 - 17:47

    Jet :

    Jammer dat ik niet op je afscheidsfeestje kan komen! Kom je do. ook nog een drankje doen in de Ma? Anders vast een heeeele mooie tijd gewenst! Geniet van je nachtje San Fransisco en daarna van Davis!

    Liefs!

  • 26 Oktober 2010 - 18:20

    Eva V:

    Ha Roel,

    Spannend nog, de laatste dagen hier. Veel plezier op je feestje.
    Wordt vast tof daar in Davis! Kun je daar niet op de campus terecht? Volgens mij zitten er veel kamers op en om de uni daar.. Leuk deze site, ga je berichtjes zeker bijlezen. Goede reis!

  • 26 Oktober 2010 - 18:32

    Felice:

    Hey Roelie!

    Leuk dat je een site gaat bijhouden! Ik zal je volgen :)
    Helaas ga ik het vrijdag niet redden om te komen. Ik moet tot laat op mijn stage zijn dan :(
    Misschien kan Alex nog komen, maar dat is ook maar een kleine kans...
    In ieder geval heel veel succes met je verdediging en ENORM veel plezier in de USA!

    Groetjes uit Frankfurt, Xx Feliciano

  • 26 Oktober 2010 - 18:34

    Robert-Jan:

    Roel!! Vrijdag gaan we nog ff een machtig mooi feestje bouwen in de MvS en verder! Gaat een mooi avontuur worden daar in the states ;)

  • 26 Oktober 2010 - 18:38

    Robin V B:

    Hey Roel,

    Veel plezier man, wat een goed geschreven stuk tekst zeg!

    Goede vlucht! :)

  • 26 Oktober 2010 - 19:26

    Han:

    Ik zie alleen maar dat je nog gaat feesten deze week. En vrijdag nog even je skriptie verdedigen? Of is dat kat-in-bakkie?
    Succes en een goede reis naar het Wilde Westen. En we willen veel foto's zien!

    Groeten, OOk van Margriet en Wieke.

  • 27 Oktober 2010 - 10:22

    Dirk:

    Wtf Roel houdt gewoon een blog bij!! Nice!! Ik zie je nog een aantal keren voor je vertrek dus plezier wens ik je later wel :P. Tot over 5 min in de mensa!

  • 27 Oktober 2010 - 11:52

    Imke:

    Ha Roel!

    Spannend...! Nee, supergaaf natuurlijk :-) Ik wens je een onvergetelijke tijd en een goede reis. Ben benieuwd naar je verhalen, dus laat gauw wat van je horen! En veel plezier op je afscheidsparty, nog even flink genieten :-P

  • 27 Oktober 2010 - 17:01

    Ione:

    Hee Roel!!

    Wat cool! Ik heb weer wat gemist hoor ik. Ik doe 'n poging om al je berichten te vervolgen :-). Voorlopig ben je even de enige waarbenjijer, dus das goed! Haha...

    Veel plezier!!

    Liefs,
    Ione

  • 28 Oktober 2010 - 02:01

    Marieke:

    He Roel,
    Een hele goede reis en veel plezier/succes daar, geniet er lekker van!!

  • 11 November 2010 - 14:32

    Leen En Ida:

    Hallo Roeliepoelie!!
    jeetje, zo zit je nog op die grasmaaier...met controle van Leentje..en zo zit je alweer zo ver weg!! heel veel succes met alles wat je doet daar en denk er aan, dat er "Boer"en-Hollanders zijndie aan je denken hoor!Een stevige handdruk!van leen en een zachte knuffel van Ida

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Roel

Actief sinds 26 Okt. 2010
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 4991

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2010 - 16 Juli 2011

Stage in California

Landen bezocht: